szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Feltehetően nem kell részletesen bemutatni sokak kedvenc okostelefonos alkalmazását a Shazamot.

Feltehetően nem kell részletesen bemutatni sokak kedvenc okostelefonos alkalmazását a Shazamot. Röviden: egy olyan ki appról van szó, amelyik már egy rövid részletet „meghallgatva” is felismer egy zeneszámot, és sok kiegészítő információval szolgál róla.

Tegnap megjelent a Shazam ötödik fő verziója, azonban jóval érdekesebb ennél, hogy a Shazam, mint ahogy bejelentette, jövőben főként a televízióra fókuszál.

Jelenleg a Shazam reklám bevételeinek nagy hányadát a zenei alkalmazás adja, azonban úgy tervezik, hogy két éven belül fordul a kocka: a televízió adja majd a reklámbevételek nagyobb részét.

A Shazam 2010 óta dolgozik azon, hogy az alkalmazásban televíziós tartalom is megjelenjen. Ahogy fogalmaznak, egy „második képernyőtől” lenne szó, egy olyan okostelefonos, illetve táblagépes alkalmazásról, amely interaktív kapcsolatban lenne a televízióval. Hogyan? Ha a Shazam logó felbukkan valamelyik músorban, az azt jelenti, hogy az okostelefonon (táblagépen) lévő Shazam alkalmazás segítségével egy sor exkluzív tartalmat ér el a felhasználó az adott műsorral kapcsolatban – természetesen ingyen. Akár zenei, akár tévés alkalmazás, a cél ugyanaz: extra információkhoz és tartalmakhoz juttatni a felhasználót.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!