szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Úgy tűnik lassan minden játék fejlesztő áttér a Kickstarterre, és a nagy kiadók bevonása nélkül, közvetlenül a...

Úgy tűnik lassan minden játék fejlesztő áttér a Kickstarterre, és a nagy kiadók bevonása nélkül, közvetlenül a rajongók támogatásával fognak játékokat készíteni.  Ez persze kicsit korai jóslat, elnézve azonban a Tim Schafer által „összekalapozott” hárommillió dollárt, illetve a Wasteland által éppen a napokban átlépett egymillió dolláros álomhatárt, lehet, hogy pár év és ez lesz a normális.

Játékot akarsz készíteni? Állíts össze egy csomagot, koncepciókkal, leírással, szerezz néhány nagynevű fejlesztőt és dizájnert, majd posztold ki a Kicstarterre, hogy mennyi pénzre van szükséged. Ha jó az ötlet, és a netezők úgy érzik érdemes rá áldozni, akkor összejön a pénz. Mindenki jól jár – a rajongók pontosan olyan játékot kapnak, amilyet akarnak (hiszen ők finanszírozzák), a fejlesztők pedig megszabadulnak a sokszor rettenetes ötleteket, DLC-ket, határidőket és DRM-et rájuk erőltető kiadóktól (DA2 blamázs, ugye-ugye…) Ezúton is gratulálunk a Wasteland-nak, kíváncsian várjuk hová vezet ez az új „őrület”…

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!