szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Élőben kellett meggyőznie az elektromos műveket egy nőnek Ausztriában arról, hogy nem halott.

Az 58 éves nő levelet kapott a vállalattól, melyben a cég tudatta, hogy banki információi szerint a címzett elhunyt és aziránt érdeklődött, hogy mi lesz a villanyszámla-szerződésével. A nő faxon tudatta, hogy nem ő halt meg, hanem a szomszédja. 

A villamosműveknek ez kevés volt, ekkor a nő személyesen betért a cég ügyfélszolgálati központjába Linzben, hogy bemutassa, él. Ott már hittek neki. A vállalat szóvivője sajnálatos hibának minősítette az esetet.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
HVG Gazdaság

Ügyfelek kontra pénzintézetek: elég a kurázsi?

Mániákus elszántság nélkül aligha lehet megnyerni egy biztosítóval vagy bankkal szemben indított csatát – derül ki két tantörténet-értékű ügyből. A történetek rávilágítanak, hogy még egyértelműnek látszó bizonyítékokkal előállva is megeshet, hogy csak a legfelsőbb jogi fórumon találjuk meg igazunkat.