Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A pekingi tiltakozások és fenyegetések ellenére pénteken bíróság elé állították Japánban annak a kínai halászhajónak a kapitányát, amelyet nemrégiben tartóztattak fel a japán parti őrség járőrhajói a vitatott hovatartozású Tiaoju-szigetek közelében - jelentette a Hszinhua hírügynökség.
A feltartóztatás után a kínai halászhajó két japán őrnaszáddal is ütközött, de személyi sérülés nem történt.
A parti őrség egységei végül lefoglalták a hajót, és őrizetbe vették a hajó kapitányát. Peking arra figyelmeztetett csütörtökön, hogy megsínylik a kínai-japán kapcsolatok a Kelet-kínai-tengeren két nappal korábban történt incidens hibás kezelését. Pekingben kétszer is a külügyminisztériumba kérették Japán nagykövetét, és tiltakoztak az eljárás miatt.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.