Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A nyugat-európai légiirányító-sztrájk miatt törölték az Air France két szerdai járatát - közölte Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója az MTI-vel.
A légiirányítók munkabeszüntetése miatt az Air France AF 1994-es, Párizsból Budapestre tartó járatát törölték, amely 14 óra 55 perckor érkezett volna meg, és 15 óra 45 perckor indult volna vissza. Egyúttal törölték az AF 1194-es járatot is, amely 19 órakor szállt volna le a Liszt Ferenc-repülőtéren, és 19 óra 40 perckor repült volna vissza a francia fővárosba - mondta Hardy Mihály.
Az MTI korábbi információi szerint keddtől három napon át sztrájkolnak az Európai Unió számos országában a légiirányítók: a munkabeszüntetést kedden a franciák kezdték, szerdától már egész Európa légiközlekedésében fennakadások vannak.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.