Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Szeptembertől drágulnak Romániában a vonatjegyek, az utasoknak egyes szakaszokon akár 10 százalékkal is többet kell fizetniük egy útért.
Az Agerpres hírügynökség szerint pénteken jelent meg a román közlönyben az a miniszteri rendelet, amely a vonatközlekedés drágításáról szól. Ebből kiderül, hogy a megtett távolságoktól, valamint a vonat besorolásától függően 0,9 százalék és 10 százalék közötti jegyár-emelkedésre számíthatnak az utasok.
Az árak emelését a román államvasutak személyszállító részlege, a CFR Calatori kérte a kormánytól arra hivatkozva, hogy az elmúlt két évben 8 százalékos volt az infláció.
A román állami vasútvállalat nehéz anyagi helyzetben van, hosszú ideje veszteségesen működik. Alacsony versenyképességének egyik fő oka a leromlott vasúthálózat, ami miatt a személyvonatok átlagsebessége óránként 43 kilométer, a tehervonatoké pedig 21 kilométer.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.