A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A romániai Hargita megyéből lassan hetente érkezik hír medvetámadásokról.
Vasárnap hajnalban egy csikót tépett szét egy medve Csinódon, egy másik pedig egy kancát sebesített meg egy gazda udvarán – írja a Transindex.ro.
A településen a közelmúltban történt már hasonló: egy hónapja egy másik gazda tehenét ölte meg.
Az esetről Hargita Megye Tanácsának elnöke hívta fel a figyelmet a Facebook-oldalán. Borboly Csaba közölte: ismét felkéri a román Környezetvédelmi Minisztériumot és az illetékes vadásztársulatot, hogy lépjenek az ügyben.
Borboly a bejegyzése alá érkező egyik hozzászólásra úgy reagált: nem kilövetni akarják a medvéket. "Csak a természetes egyensúlyt helyreállítani, az együttélésre felkészülni, a bajokat megelőzni, kompenzálni, átfogóbban kártéríteni és odafigyelni a vadásztársulásokra is, hogy tudjanak fent a hegyekben etetni, stb. A megoldások megvannak, csak a minisztériumban merjenek dönteni! Ezért kell halassuk a hangunkat! Mert a bukaresti média ránk nyomta a negatív bélyeget. Ez alól kell kimásznunk!"
Egy februári medvetámadás után azonban még arra biztatott mindenkit videóüzenetben, hogy tegyen bejelentést a medvetámadásokról, az esetleges károkról és sérülésekről, a területileg illetékes vadásztársaság pedig azonnal kérjen engedélyt a Környezetvédelmi Minisztériumtól a veszélyes állatok kilövésére.
(Nyitóképünk illusztráció.)
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
Kvízjátékunk egyszerű: a négy megadott névből három a képzelet szüleménye, egy pedig valóban létezik.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.