VIDEÓK
Az, hogy Whitney Houston pontosan milyen gyógyszereket fogyasztott halála előtt, csak hetek múlva derülhet ki a toxikológiai vizsgálatokból. A Discovery News cikke azt veszi sorra, mi történhet, ha valaki alkohollal veszi be a szorongásoldó gyógyszereket.
hvg.hu
2012. február 15., szerda, 13:44
Vigyázzunk, nehogy véletlenül túladagoljuk az acetaminofent (paracetamol) vagy az ibuprofent azzal, hogy egyszerre alkalmazzuk a fájdalomcsillapítót és az ugyanezt a hatóanyagot tartalmazó, vény nélkül kapható megfázás és influenza elleni készítményeket.
Medipress
2011. december 15., csütörtök, 11:10
Ha valaki kissé sok acetaminofen (közismertebb neve paracetamol) tartalmú fájdalomcsillapítót szed, ez hosszú távon olyan túladagoláshoz vezethet, ami akár májelégtelenséget vagy halált is eredményezhet – derül ki egy új kutatásból.
Medipress
2011. november 29., kedd, 14:04
Sikerült előállítani az egészséges élethez szükséges ásvány olyan formáját, ami kis mennyiségben is jól hasznosul, de nem adagolható túl - közölte az MR1-Kossuth Rádió.
hvg.hu
2011. november 08., kedd, 15:04
Egy évtized alatt több mint háromszorosára nőtt a narkotikus fájdalomcsillapítók túladagolása okozta halálesetek száma az Egyesült Államokban - derült ki egy jelentésből.
MTI
2011. november 02., szerda, 13:35
Kábítószer- és alkoholproblémákkal küzdő fiatalokat segítő rehabilitációs központot akar létesíteni az elhunyt Amy Winehouse nevében családja.
MTI
2011. augusztus 01., hétfő, 17:21
Szándékosan túladagolhatta a kábítószert Amy Winehouse - legalábbis a hétfői brit sajtó által idézett egyes források szerint, a hétvégén elhunyt énekesnő családja azonban cáfolja ezeket a feltételezéseket.
MTI
2011. július 25., hétfő, 14:49
A homeopátiának, mint alternatív gyógymódnak a haszna ugyan nem igazolható, mégis milliárdos iparággá nőtte ki magát. A Szkeptikus Társaság most egy kampánnyal kívánja felhívni a figyelmet arra, hogy a homeopátiának nincs semmiféle hatása.
hvg.hu
2011. február 03., csütörtök, 14:12
Feltehetően kábítószer-túladagolás végzett egy 32 éves férfival Budapesten hétfőn - mondta Sagyibó Melinda, a BRFK sajtóügyeletese az MTI-nek.
Szóljon hozzá
MTI
2010. szeptember 06., hétfő, 19:59
Ha a kis menyiségű A-vitamin jó a szervezetnek, a több nem feltétlenül az – számolt be róla a FASEB Journal folyóirat online kiadása. A vitaminnak kulcsfontosságú szerepe van a sejtek energiatermelésében. Egyre több élelmiszert, italt, krémet és táplálékkieglészítőt dúsítanak vele, emiatt nagy a túladagolás veszélye.
hvg.hu
2009. október 12., hétfő, 16:08
Olyan vegyületet találtak amerikai kutatók, amelynek révén visszafordíthatóak egyes kellemetlen mellékhatások, például a vérhígulás - közölték amerikai kutatók a Nature Medicine szakfolyóirat vasárnap megjelent számában.
hvg.hu
2009. október 05., hétfő, 11:06