szerző:
hvg.hu

A Walmart megint bemutatta, hogy néz ki egy marketingkatasztrófa.

Augusztus van, és hiába nyaralnak sokan, az áruházak kegyetlenül emlékeztetnek arra, hogy hamarosan kezdődik az iskola. Így tett az amerikai áruházlánc, a Walmart is, amely az idei őszi kampányszlogenében arra biztatja a diákokat, hogy kezdjék úgy az iskolát, mint egy hős.

Csakhogy ezt a feliratot sikerült egy fegyvervitrin fölé kitenni, és azonnal kész volt a marketingkatasztrófa az iskolai lövöldözések országában.

A Walmart most épp azt vizsgálja, hogy melyik áruházban készült a közösségi médián végigfutó felvétel, és természetesen nagyon sajnálatosnak tartja a termékelhelyezést.

Nem ez az első alkalom, hogy a Walmart meggondolatlanul rendezte be az üzleteit. Tavaly szeptemberben a 2001-es terrortámadásokra emlékezve kólás dobozokból sikerült felépítenie valamelyik munkatársnak a World Trade Centert. Akkor szintén nagyon gyorsan bontani kellett az installációt, és bizonygatni, hogy szó sincs tiszteletlenségről.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gifeket, videókat.