szerző:
hvg.hu
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A gerillamarketing eszköztárában is szokatlan megoldással sokszorozta meg az általa működtetett oldal látogatóinak számát egy blogger.

 

©

A WestEnd bevásárlóközpontban egy free wifi hotspotot hozott létre, amire bárki rá tudott csatlakozni. Az aktív felhasználók számát 30 főre limitálta, hogy mindenki kellő sebességgel tudjon netezni. Ha valaki rácsatlakozott a wifire, a blogger által beállított oldal jött be kezdőlapnak. Négy óra alatt 654-en csatlakoztak az ingyenes wifire, amiből 228-an nem hagyták el egyből a kezdőlapnak beállított weboldalt, hanem elkezdték az ott található cikkeket olvasni. Az aznapi, és az utána következő napi direkt elérések növekedéséből arra lehet következtetni, hogy többen a „kísérlet” után is beírták a kezdőlapként látott oldal címét böngészőjükbe, és nézelődtek rajta. A blogger megjegyzi, hogy ez az eredmény elég jónak mondható, tekintve, hogy nem is a legforgalmasabb négy órában volt elérhető wifijük a Westendben. A bejegyzést a szponzoralttartalom.blog.hu-n találtuk.

 

Ha szeretne további hasznos híreket olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

HVG Pártoló Tagság program

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!