Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az OTP szerint tavaly november óta részletes tájékoztatót tettek fel honlapjukra, az ügyfélszolgálatokon és a bankfiókokban is információt kaphatnak az érdeklődők.
Az OTP Magánnyugdíjpénztár reméli, hogy marad annyi ügyfele, amennyivel teljesíti a törvény által előírt minimum 2 ezer fős taglétszámot és így a jövőben is fenn tudja tartani eddigi szolgáltatásait - áll a pénztár pénteki közleményében. A 2010 végén elfogadott törvény jelentősen csökkentette a pénztárak működésre fordítható keretét. Ezt a csökkentett forrást a pénztár a tagok minél szélesebb körének tájékoztatására fordítja, már csak azért is, mert naponta annyi érdeklődő hívás fut be hozzájuk, mint korábban egy hónap alatt.
Az OTP beszámolója szerint tavaly november óta részletes tájékoztatót tettek fel honlapjukra, az ügyfélszolgálatokon és a bankfiókokban is információt kaphatnak az érdeklődők. Januártól meghosszabbították a telefonos és személyes ügyfélszolgálatot, és több vonalon, illetve ablaknál fogadják az érdeklődőket. Erre azért is volt szükség, mert naponta csaknem 10 ezer hívás fut be, annyi, mint máskor egy hónap alatt. Négy és félszeresére nőtt a személyes érdeklődők száma naponta, e-mailben pedig napi 150-ről átlagosan napi 700-ra emelkedett a megkeresések száma.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A támogatás összevonható az Otthon Start hitellel is.
„Bármit csinálhattok velem, de a kiba…ott tetkóimhoz ne merjetek nyúlni!” – szólt az orvosokhoz az élet határán lebegve a rock nagy túlélője.