Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Közel 12 ezer olvasót helyeznek el, hogy ne kelljen külön bajlódni a jegyvásárlással.
Az OTP építheti ki a BKK bankkártya-elfogadó rendszerét – derül ki a friss Közbeszerzési Értesítőből. A pályázati kiírásban az e-jegy kifejezést ugyan nem nevesítik, de a részletekből kiderül, hogy ha kiépítik a rendszert, akkor nem csak a hagyományos jegy vásárlására használhatjuk a bankkártyát, hanem e-jegyet is lehet venni majd. A bank összesen 11 592 olvasót helyez el a „tömegközlekedési környezetben”, ezzel lehetővé teszi, hogy a viteldíjat közvetlenül bankkártyával fizessék ki.
Ezen kívül száz terminált üzembe helyez a bank. 415 önkiszolgáló, valamint 600 mobil terminált pedig a BKK ad, az OTP feladata az lesz, hogy ezeket illessze be a közlekedési cég saját rendszerébe. A rendszert össze kell kötni a Bubival is.
A BKK nettó 550 millió forintot fizet az OTP-nek a rendszer kiépítéséért. Ezen kívül minden megvásárolt e-jegy árának 1,1-1,2 százaléka a banké lesz, a bankkártyával vásárolt hagyományos jegyek ára után pedig az ár 0,47 százalékát kapja az OTP.
Aki arra kíváncsi, hogy mikor indulhat az e-jegyrendszer élesben is, az a tenderből nem fog választ kapni. A BKK nemrég azt közölte, hogy idén nyáron már elindítják a próbaüzemet, azt viszont nem árulták el, hogy a teljes rendszer mikorra áll fel.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.