szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Több tízezerrel emelkedett a beilleszkedési, tanulási vagy magatartási gondokkal küzdő diákok száma: a 2007-es 52 ezres létszám 2013-ra már elérte a 78 ezret. A hátrányos helyzetű gyerekek száma csökkent.

Megnőtt a beilleszkedési, tanulási vagy magatartási nehézségekkel küzdő gyerekek és tanulók aránya az elmúlt években - derül ki az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) adataiból, amelyet szombati számában ismertet a Magyar Nemzet.

A cikk szerint csaknem százezerrel, 479 ezerről 380 ezerre esett vissza országosan a hátrányos helyzetű gyermekek száma 2010 és 2013 között. A kedvező változások ellenére mégis több tízezerrel emelkedett a problémás diákok száma: a 2007-es 52 ezres létszám 2013-ra már elérte a 78 ezret.

A lap az OFI térképes adatbázisa alapján arról is beszámol, hogy a lógások és az évfolyamismétlések aránya a borsodi és a nógrádi diákok körében a legmagasabb.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!