Mobilra cserélte összes vezetékes vonalát a Tesco
A Tesco teljes magyarországi telekommunikációja a Pannon GSM hálózatán keresztül zajlik 2005 áprilisától. A több, mint 70 helyszínen működő áruházlánc minden vezetékes állomását GSM-készülékre cseréli.
„A vállalati mobil rendszerek ma már kényelmesebbek, könnyebben kezelhetőek, rugalmasabbak és költséghatékonyabbak mint a vezetékes központok" – idézi a cég a hvg.hu-hoz eljuttatott közleménye Dolmányos Gábort, a Tesco informatikai igazgatóját.
„Rendkívüli örömünkre szolgál, hogy a Tesco üzletlánc az első olyan nagyvállalati ügyfelünk, amely a beszéd alapú távközlési igényeit kizárólag mobil távközlési szolgáltatásokkal oldja meg és ehhez partneréül a Pannon GSM-et választotta" - tette hozzá a közleményben Kőnig Róbert a Pannon GSM vezérigazgató-helyettese.
A Pannon GSM munkatársai március végére fejezik be a Tesco áruházainak és kiszolgáló létesítményeinek teljes mobilosítását; ezt követően a vállalat mintegy kétszáz előfizetését és 50 darab vezetékes alközpontját cseréli le közel nyolcezer GSM eszközre.
Az országszerte üzemelő 42 hipermarket és 27 bolt, valamint a három logisztikai központ és két iroda között a Pannon Mobilalközpont biztosítja az állandó kapcsolatot. A mobil rendszer az egyes létesítményeket önálló egységként kezeli: külön-külön központi hívószámot, egyedi bejelentkező üzenetet és saját menürendszert biztosít számukra, ugyanakkor a 74 helyszínt egy közös rendszer fogja össze. Így a cégen belüli hívások az irodai hálózatoknál megszokott módon ingyenesek, még az egymástól akár több száz kilométerre lévő áruházak esetében is.