Növekvő reklámbevétel az MTV-nél
Januárban 52, februárban 60, márciusban 14 százalékkal volt magasabb a Magyar Televízió (MTV) nettó reklámbevétele, mint egy évvel korábban - közölte a társaság.
Az év első három hónapjában 188, 266, illetve 323 millió forintot tett ki a reklámok és barterek értéke - derül az MTV összesítéséből. Az MTV közölte, hogy létrehozták az üzleti és termékfejlesztési igazgatóságot, amelynek egyik feladata a cég újrapozícionálása.
"Minél hatékonyabb reklámértékesítést végeznek a közmédiumok, annál több adóforint takarítható meg ezek finanszírozására" - olvasható az új szervezeti egység bemutatkozó anyagában, amely egyebek mellett feladatként említi, hogy "meg kell alkotni az MTV kereskedelmi, illetve kommunikációs stratégiáját". "Növelni kell az eladható adásidő mértékét" - áll a prezentációban, amely szükségesnek nevezi, hogy "azonnali hatállyal elinduljon egy közös programtervezés az elnök, a műsorigazgatók és a kereskedelmi igazgató részvételével".
Az új szervezeti egység vezetése szerint meg kell kezdeni a tárgyalásokat az ORTT-vel a lehetséges támogatási formák felsorolásáról, hiszen "minden bizonnyal számos olyan forma létezik, melyet korábbi testületek tiltottak, de a jelenlegi testület elfogadhatónak tartja".