Négyajtós C4 Kínában

1 perc

2006.03.11. 08:51

A korábbi tétovázás után szeretne megkapaszkodni Kínában a PSA-csoport, az új Citroën C4 szedán első példányai a napokban gördültek le a wuhani gyártósorról.

© Citroën
A C4 modell sikerein felbátorodva - amelyből 2005-ben több, mint 280 ezer darabot adtak el világszerte - a Citroën a C‑Triomphe modell kínai piacon való bevezetésével tovább bővíti típuskínálatát. A rendkívül modern és újszerű hagyományos csomagterű gépkocsi a C4 sikerének kulcsát jelentő összes jellemzőt és újítást felsorakoztatja, karosszériájának felépítése viszont a kínai piac igényeihez igazodik. A C-Triomphe gépkocsikat Wuhanban gyártják a C4 modell alapján, meghosszabbított tengelytávval. A 4,8 méter hosszú és 1,77 méter széles autó tengelytávja 2,71 méteres. Csomagtere 513 literes, motorja benzines kétezer köbcentis, 150 lóerős és 200 Nm-es nyomatékkal bír, amelynek 85 százaléka már alacsony, 2000-es fordulatszámnál is a vezető rendelkezésére áll.

© Citroën
Ami a gépkocsi stílusát, felépítését és az általa nyújtott technológiai szolgáltatásokat illeti, elsősorban a modern, kényelmes és biztonságos autót kereső vevőkör igényeit tartja szem előtt. A négyajtós az év második negyedévének végén kerül forgalomba. Alapáras az ötlemezes CD-tár, a blokkolásgátló, két légzsák, a tempomat és a klíma is. A Citroën az új modell piaci bevezetésével és típuskínálatának bővítésével tovább erősíti pozícióját Kínában. Kifejezetten a kínai igényeknek megfelelően gyártott hagyományos csomagterű ZX Fukang és az Elysée modelleknek köszönhetően a márka tizennégy év alatt 600 ezer gépkocsit adott el ezen a piacon. Tavaly több mint 100 kocsit adott el a Citroën Kínában.