Eladja Ferrari részesedését a Commerzbank
Az egyik legnagyobb német pénzintézet, a Commerzbank – mely közel 15 éve működik magyarországi leányvállalattal - megválik 8,4 százalékos Ferrari részesedésétől.
© Fiat |
Az egyik legnagyobb német pénzintézet, a Commerzbank – mely közel 15 éve működik magyarországi leányvállalattal - megválik 8,4 százalékos Ferrari részesedésétől.
© Fiat |
A Ferrari notebookok, PC-k, LCD-monitorok és MP3-lejátszók után most egy újabb extravagáns kütyüvel lepte meg a rajongókat.
A Fiat csoport kész visszaszerezni a Ferrari korábban általa birtokolt részvényeit, azaz a jelenlegi 56 százalékos részesedését 85 százalékosra emelni. Ezt a Ferrarit vezető Luca de Montezemolo közölte, de az ügylet pénzügyi részleteiről nem szól a jelentés. A Fiat annyit fizetne, amennyiért eladta a részesedést.
Zagato, az olasz karosszéria mágus japán megrendelésre elkészítette az abszolút egyedi Ferrari 575 GTZ-t. A 575 M alapjaira épített sportkocsiból csak egy készül a világon.
Az idei súlyos fagyok miatt újra felmerült: vajon lábon lőtte magát a magyar kajszibarack-termesztés, amikor a korai, piacos mediterrán fajtákhoz fordult a magyar klasszikusok helyett? A klímaváltozás a legnagyobb gond a hazai gyümölcsösöknél vagy máshol kell keresni a baj forrását?
A köztársasági elnök kosármeccsen is részt vesz, a zarándokok közé is beáll, a katasztrófa sújtotta területekre is ellátogat, hogy visszaszerezze az Orbán Viktor tihanyi beszéde miatt csalódott erdélyi szavazók bizalmát.
Orbán Viktor magához szólította online hadait, vasárnap elindul az egész héten promózott Harcosok Klubja. A közéleti vitákat kommentszekciók sötét bugyraiban kell megnyerni, orosz mintára.
Már csak egy olyan orosz stratégiai bombázótípus van, amellyel pótolni lehet az ukránok által elpusztított gépeket, az is elavult és nagyon drága. Az oroszok várhatóan kemény választ fognak adni a repülőtereiket ért támadásokra, de kicsi a valószínűsége annak, hogy a Kreml atomfegyvert vetne be, még úgy is, hogy a nukleáris doktrínájuk szerint erre lehetőségük van.
Nagy Márton voltaképpen a pár éve csendben elhalt reptérvasút-projekt felélesztését jelentette be. Egy fontos különbséggel: a beruházás legalábbis részben koncesszióban valósulna meg. A miniszter szerint logikus volna a kínai beruházók bevonása. Fatális véletlen: Mészáros Lőrinc és kínai partnerei épp jókor végeznek a Budapest–Belgráddal.
Az átláthatósági törvényt elemzi a francia lap az EU szempontjából nézve.