Az e-autót arról lehet első pillantásra felismerni, hogy vagy nagyon olyan, vagy pedig egészen más. Az egyik irányzat legújabb képviselője a Tesla kisteherautója, amelynek novemberi bemutatója pikírt megjegyzések özönét ihlette, mégpedig nem pusztán a törhetetlen ablakának betörése miatt, hanem példátlan formája okán is. A lehetetlenül szögletes karosszéria sci-fit idéz, futurisztikusnak is minősíthető.
Szintén meglehetősen szögletes az eddigi villanyautó-kínálat egyik népszerű modellje, a presztízsautók közé sorolható BMW i3. És a furcsán levágott hátsó volt az, ami az elektromos (pontosabban hibrid) járgányok talán legismertebb úttörőjét, a Toyota Priust összetéveszthetetlenné tette.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.