A csocsó és az ingyenkávé jó, de van még mit újragondolniuk a cégeknek a járvány után

A járvány miatt megváltozott munkakörülmények arra kényszerítik a cégeket, hogy új módszerekkel próbálják magukhoz csábítani a képzett munkaerőt, illetve megtartani a régit. A figyelem anyagilag is megtérül.

A csocsó és az ingyenkávé jó, de van még mit újragondolniuk a cégeknek a járvány után

Csocsóasztal, babzsákfotel és ingyenkávé az irodában – sokáig jó néhány vállalatnak mindössze ennyit jelentett az employer branding, vagyis a munkaerő vonzásának és megtartásának tudománya. Az elmúlt években azonban egyre több cég ismerte fel, hogy a munkáltatóimárka-építés ennél jóval többről szól, és mára közel olyan fontossá vált a tehetséges, jól képzett, elkötelezett munkavállalókért folyó küzdelemben, mint a versenyképes fizetés.

Az employer branding jelentőségén a Covid-járvány sem változtatott – azon viszont igen, hogy miként kell jól csinálni.

Milyen hatása lehet az új, 3 százalékos kamatozású lakásvásárlási hitelnek?

Orbán Viktor bejelentése alapján 3 százalékos kamatozás mellett kaphatnak lakáscélú jelzáloghitelt azok, akik első ingatlanjukat vásárolnák meg. De mennyit nyerhetnek az érintettek az új kölcsön indulásával? Hogyan hathat az új támogatás a lakáspiacra? Milyen feltételei lehetnek? A Bankmonitor szakértői elemezték a bejelentést.