Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Rendhagyó városnézést kínál egy francia turisztikai cég.
Négy kerék egy esernyő alatt. Ezzel a szlogennel hirdették egykoron a Citroen legendás népautóját, a Kacsát, és stílszerűen ezt választotta védjegyül egy élelmes párizsi turisztikai vállalkozás is, a 4 roues sous 1 parapluie. Hiszen mi más lehetne franciásabb jelkép – a bagett, a vörösbor és az Eiffel-torony mellett –, mint a gall mérnöki leleményt szimbolizáló bumfordi kis autó. A vállalkozás alapítója, Florent Dargnies erre először Németországban döbbent rá, amikor 2002-ben a Kacsájával érkezett Berlinbe felsőfokú üzleti tanulmányainak folytatására, és csodálkozva látta, mennyire lenyűgözi a járókelőket az akkor már több mint egy évtizede nem gyártott retró kocsi. Hazatérve ugyanezt tapasztalta a párizsi utcákon, ahol lépten-nyomon turisták mosolyogtak rá és akartak fényképezkedni az autójával.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.