Irán visszalőtt: Az amerikaiak katari bázisát érte rakétatámadás
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Több olyan vasúti projekt műszaki megfelelőségét is Mészáros Lőrinc veje, Homlok Zsolt frissen megszerzett cége hitelesítette az elmúlt években, amelynek a kivitelezője a felcsúti milliárdos valamelyik vállalata vagy éppen Homlok érdekeltsége volt.
Még hogy a vasútépítés száraz és unalmas mérnöki munka! Vérbeli szerelmi történet szövi át az elmúlt évek magyarországi vasúti fejlesztéseit a felcsúti kisvasút megépítésétől kezdve szinte az összes nagyprojekten át egészen egy minapi cégfelvásárlásig.
Történt ugyanis, hogy a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) 2015-ben vaskos közbeszerzést írt ki szinte az összes magyarországi vasútépítési munka műszaki hitelesítésére, és ezt egy GTH Holding nevű cég nyerte el több mint 11 milliárd forintért. Ez egy keretszerződés volt, amelyet azután egyenként konkretizáltak a projektekre; ezek közül az első a dél-balatoni vasútvonal volt, ennek a megfelelőségét kellett tehát ellenőriznie a GTH szakembereinek.
Márpedig a Szántód és Balatonszentgyörgy közötti szakasz rekonstrukcióját az a Déli Part Konzorcium nyerte el, amelynek tagja volt Mészáros Lőrinc R-Kord Kft.-je és a Swietelsky Vasúttechnika Kft. is – ez utóbbinak az akkori ügyvezetője, Homlok Zsolt abban az időben már gyengéd érzelmeket táplált a feltörekvő felcsúti vállalkozó kisebbik lánya, Mészáros Ágnes iránt. Egy évvel korábban ugyanis Homlok munkaadója, a Swietelsky nyerte el a megbízást a világhírű kisvasút megvalósítására, a későbbi házaspár ott ismerkedett össze.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Új idegenrendészeti eljárás indul.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
Karácsony Gergely ismét felhívta a figyelmet arra: önkormányzati rendezvényről van szó.
A Cargolux három Boeing 747-ese közvetlenül az iráni légtér előtt tűnt el a nyomkövető rendszerekből, és azóta sem tudni, hol vannak.