Szaporodnak az autópálya-építő cégek Szijj László Duna Aszfaltjánál
A cégcsoportban a pályaépítés tavaly a szokottnál halványabban ment, ami azt jelenti, hogy a profit 9 milliárdról 4,4 milliárdra csökkent.
A cégcsoportban a pályaépítés tavaly a szokottnál halványabban ment, ami azt jelenti, hogy a profit 9 milliárdról 4,4 milliárdra csökkent.
Az élen továbbra is Budapest áll, az ország vízfejűségét mutatja Pest és Nógrád kettősének 2. helyezése, a harmadik hely a közismerten fejlett Győr-Moson-Soproné (zárójelben: a cég helyezése az ötszázas listán).
Ha valóban így van, annak nincs köze a sci-fikből ismert időutazáshoz vagy ahhoz, hogy megtörtént eseményeket vissza lehessen csinálni.
A puszta élvezeten és a társas rend fenntartásán túl a pletyka valaha a túlélés eszköze is volt, nem csoda, hogy a tudomány több ága is vizsgálja a közösségre gyakorolt pozitív hatását. De miért élvezzük annyira, ha mások háta mögött mesélhetünk velük kapcsolatos sztorikat, és igaz-e, hogy a nők többet pletykálnak?
Elérte már az emberiség a maximálisan lehetséges életkort, vagy még van hova fejlődni? Bár e kérdésről régóta tart a szakmai vita, tudósok ma inkább előbbit tartják valószínűnek, mivel az öregedést okozó élettani folyamatok kikapcsolása csodaszámba menne.
Szinte statisztikai kalandtúrára van szükség, ha meg akarjuk érteni, milyen hatások alakítják a legnagyobb vállalatok profitját. A leglátványosabb lökések mindenesetre külföldről érkeznek, és egyáltalán nem csupán az energiaárak viharos hullámzása formájában.