Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Mire helyreáll az ország üzemanyag-ellátása, újra nehéz, árfelhajtó időszak jön az orosz olajból finomított termékek exporttilalma miatt. Történjék bármi, egyelőre nem száll el a Mol busás profitja.
Nem én rontottam el, a mumus volt! – jelentette be Gulyás Gergely kancelláriaminiszter, hogy „a brüsszeli szankciók miatt” a kormány azonnal megszünteti az üzemanyagok 480 forintos árstopját. Az indok persze nem volt igaz, a tengeri úton szállított orosz olaj embargója mindössze pár órával korábban lépett hatályba, ráadásul a magyarországi csővezetékes szállításokra nem is vonatkozik.
A tárcavezető mellett álló – az árstop fenntarthatatlanságát már hónapokkal korábban hangsúlyozó – Hernádi Zsolt Mol-vezér láthatóan feszengett a kényszerű „brüsszelezés” miatt. Az árstop mindenesetre húsz perc alatt megszűnt, a hatásai azonban még hónapokig, ha nem évekig velünk maradnak. A kivezetése azonnali markáns áremelkedést hozott: egy kisebb, 40 literes tankkal szerelt benzines autó egyszeri teletöltésénél bő ötezer, dízel esetében nyolcezer forinttal többet kell a töltőállomáson hagyni.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.