A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
1987-ben Kesjár lehetett az első magyar állampolgár, aki beülhetett egy Forma–1-es autóba. A Hungaroringen mehetett három próbakört egy Zakspeed-Yamahával. 1988. június 24-én halálos balesetet szenvedett edzés közben, Németországban.
Egy többgenerációs „benzingőzös” család legtöbbet ígérő tehetsége 26 éves korára elszáguldott a Forma–1 küszöbéig – és ott érte őt a halál.
Harmincöt évvel ezelőtt, 1988. június 24-én a Nürnberg melletti Norisringen edzés közben 200 km-es sebességgel kirohant autójával az életből.
A baleset okát teljes bizonyossággal nem derítették ki.
A Kesjár-család sporttörténete balesettel kezdődött és végződött Magyarország határain kívül.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.