Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az EU-s pénzekért a 27, úgynevezett szupermérföldkő teljesítésével együtt a magyar kormánynak a korrupció elleni küzdelemben is érdemi előrehaladást kellene felmutatnia. Valami már történt, de ez elégnek messze nem mondható.
Nem lett átláthatóbb az uniós pénzek magyarországi odaítélése
– ez áll abban a jelentéstervezetben, amelynek végleges változatát a napokban teszi közzé az Európai Parlament Költségvetési Ellenőrző Bizottsága (CONT). A májusban Budapestre is ellátogató képviselői munkacsoport nem volt elragadtatva az EU-nak tett vállalás részeként felállított Integritás Hatóság (IH) munkájától sem. Várják, hogy a Biró Ferenc által vezetett testület konkrét megállapításokkal álljon elő a magyarországi korrupcióról.
Biró a CONT látogatásakor nem osztott meg részleteket folyamatban lévő ügyeikről, csak annyit árult el, hogy májusig több mint 30 vizsgálatot indítottak. Eredményeket nyár végére ígért, de csak az esetek tizedét sikerült a nyilvánosságot tájékoztatva lezárni.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.