A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Magyarországot és Ausztriát nem lehet egy lapon említeni, az osztrákok ugyanis 1945 óta jogállamban élnek, és ahhoz, hogy ezt a szélsőjobboldal szétzilálja, több kell, mint a demokratikus játékszabályok ügyes kihasználása – mutatott rá Paul Lendvai egy friss interjúban.
Az osztrák sajtó 95 éves, magyar származású doyenje szerint súlyos a helyzet, mivel Európa keleti fele antidemokratikus irányban halad – ám Ausztriában hiába jön fel az Osztrák Szabadságpárt (FPÖ), Paul Lendvai szerint nem fenyeget olyan mértékben a demokrácia visszaszorulása, mint ahogyan az magyar földön már végbement.
A Neue Zürcher Zeitungnak adott interjú alapján az elemző ott látja a nagy-nagy különbséget, hogy az osztrákok 1945 óta jogállamban élnek. Most először lenne egy olyan kancellár, aki nyíltan elveti a demokratikus értékeket. Ez pedig hihetetlen – fogalmazott Paul Lendvai. Ausztria nemzetközi tekintélye azonban már az utóbbi években is jelentősen csorbult. Sebastian Kurz korábbi kancellár olyan kabinet élén állt, amelyben a Szabadságpárt által delegált külügyminiszter, Karin Kneissl szoros kapcsolatot tartott fenn Putyinnal. A kormányfő erkölcsi romhalmazt hagyott maga után.
A hatalom most Herbert Kickl kancellárjelölt ölébe hullott, mivel a másik három párt gyerekes módon civakodott a koalíciós tárgyalások során. A nagy kérdés, hogy mely posztokat kapja meg ezek után a szélsőjobb. Lendvai szemében a vörös vonal átlépésével lenne egyenlő, ha a párt meg tudná szerezni a belügyi, az igazságügyi vagy a külügyi tárcát.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.