Az adás tartalmából:
- Hogyan nőhet úgy a profit, hogy lényegében nem szükséges fokozni a termelést, költséges beruházásokat végezni, komoly és nehéz döntéseket hozni a humán erőforrás területén?
- Milyen gyártásifolyamat-elemzéssel, monitorozással segítenek profitot növelni a partner cégeiknek?
- Hogyan használhatjuk a környezeti erőforrásokat úgy a termelésben, hogy a zöld energia egy jól termelő cég legfőbb erényei közé kerüljön?
- Mit jelent az Ipar 4.0? Az új kor beköszöntével élére állunk a fejlődésnek vagy loholunk utána a felzárkózás reményében?
A különböző gazdasági, fenntarthatósági, fejlesztési és energetikai szempontokat is érintő témák körüljárásában Gém Péter, a 4iG szakértékesítési és üzletfejlesztési igazgatója volt segítségünkre.
A beszlégetés a HVG BrandLab Youtube-csatornáján is elérhető:
További érdekes tartalmakért, beszélgetésekért iratkozzanak fel a HVG BrandTalks csatornájára!