Az adás tartalmából:
Miért működik 18 éve hatékonyan a vállalat? Milyen változásokon ment át a magyar cégesautó-piac? Hogyan használhatják a vállalatok HR vezetői szakember-toborzásra a saját autóflottájukat, vagyis, hogyan lehet magasabban kvalifikált munkavállalókat megszerezni és megtartani a rugalmas flottakezeléssel? Milyen érdekes folyamatok indultak be például a Suzuki flottapolitikájában, hogyan látják ezt a nyitást a céges autópiac irányába lízingcég oldalról?
Az adás a HVG BrandLab Youtube-csatornáján is elérhető:
Egy céges gépjármű kiválasztása során számos tényezőt és szolgáltatást figyelembe kell vennie a leendő ügyfélnek, amely közül talán a legfontosabb az autó teljes üzemeltetési költsége. A TCO a jármű teljes költségének pénzügyi becslése a teljes életciklusában, beleértve többek közt a vételárat, a karbantartási költségeket, az üzemanyagfogyasztást, a biztosítást és maradványértéket.
A Suzukik ebből a szempontból bizonyítottan korszerűek, megbízhatóak, értékállóak - mindez kedvező áron az ügyfél számára. |