Áprilisban 7617 gépkocsit helyeztek forgalomba, ami 54 százalékkal kevesebb a tavalyi azonos időszakhoz képest. A tényleges értékesítés ennél legalább 10-15 százalékkal nagyobb volt, a különbözetet azonban nem itthon helyezték forgalomba, hanem külföldre vitték. Némelyik hazai szalon márciusi és áprilisi eladásainak nyolcvan százalékát tették ki a külföldiek vásárlásai, ami jó volt a dílernek, de rossz volt a magyar költségvetésnek, az illetékek és egyéb közterhek ugyanis a célország államkasszáját gyarapították.
Az eladáshoz hasonlóan már az első negyedévben felére zuhant az autóforgalmazásból származó regisztrációsadó-bevétel, amely a tavalyi első negyedévben 22 milliárd forint, az idei év azonos időszakában 11,2 milliárd forint volt.
Az első négy hónap alapján a magyar autópiacon piacon a Ford vezet 5052 darabbal a 3965 darabos Opel és a 3429 darabos Suzuki előtt.
Külföldiek ezrével viszik az itthon eladhatatlan új autókat
Kevesebb mint a felére esett vissza az újonnan forgalomba helyezett új autók száma áprilisban Magyarországon, a tavalyról készleten maradt olcsóbb járművek azonban mostanra így is elfogytak, a gyenge forint miatt ugyanis külföldi vevők alku nélkül és ezerszám vitték az autókat - írja a Népszabadság.

Trump 50 napot adott Putyinnak a tűzszünetre, különben jönnek a 100 százalékos másodlagos vámok
Megtaláltuk Lázár János közel 200 milliós, eddig homályos extrabevételének forrását
Publicus: Szoros a verseny a Fidesz, a DK és a Tisza között az első egyéni választókerületi kutatásban
Indiana Jones forog a sírjában, és ezt épp Guy Ritchie érte el
Bejelentették: határozott időre fog szólni a kormány 3 százalékos lakáshitele
Németek és papírnémetek harca: a betiltás küszöbén Orbán Viktor szövetségese
Meghalt Schmuck Andor
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
75 napos csúszás is jöhet egy adásvételben – megjelent az önazonossági törvény részletszabályozása
Maja T. úgy döntött, hogy abbahagyja az éhségsztrájkot
14 kilót fogyott a német aktivista.