Az 1,6 literes TDI motort Audikba és a Volkswagen-konszern több modelljébe építik be. Két változatban, 66 és 77 kW teljesítménnyel készül az új erőforrás, azaz az egyik 90, a másik 105 lóerős. Az Euro 5-ös környezetvédelmi előírásokat mindkét változat teljesíti.
Az új terméket a piaci igényekhez igazodva fejlesztették ki, az utóbbi időben ugyanis a kisebb fogyasztású, takarékosabban működő autók iránt mutatkozik kereslet. Az új motor sorozatgyártását a már meglévő négyhengeres dízelmotor gyártósorába integrálták. A gyártósor és a kétliteres CR-dízelmotorok előállításához szükséges egyéb beruházások már 2007-ben megvalósultak. Az idei 1,1 milliárd forintos beruházás során műszaki szempontból átalakították a mechanikus megmunkálás egyes részterületeit.
Kis turbódízel motor a győri Auditól
A győri Audi Hungaria Motor Kft. 1,1 milliárd forintos beruházás eredményeként megkezdte az új, gazdaságos fogyasztású négyhengeres közvetlen nyomócsöves (CR TDI) befecskendezésű dízelmotorok sorozatgyártását.

Meghalt Keresztes Tibor, Cintula, az első magyar DJ
Kovács Gergely: Milliókkal támogatta a Pokorni Zoltán vezette hegyvidéki önkormányzat a kormány propagandáját
Aczél György nem szerette, a beatkorszak elsodorta, de közönsége hű maradt hozzá – száz éve született Vámosi János
És akkor a kormány belenyúlt az üres zsákba, hátha van miből osztogatni
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.