"Elfogadhatatlan, hogy egy olyan városban, mint Róma, a vezetőknek két órájukba kerül, mire egy déli városrészből átverekszik magukat egy északiba" - panaszkodott Carlo Rienzi, a Codacons fogyasztószövetség elnöke a La Repubblica című olasz napilapnak hétfőn. Hozzátette: ennyi idő alatt az ember Rómából eljuthatna Toszkánába, Umbriába, Campagnába.
Bár Róma a közlekedési káosz szempontjából éllovasnak számít, a többi olasz nagyváros sem sokkal marad le mögötte: Milánóban évente 240, Nápolyban pedig 210 órát töltenek el a vezetők autójukban vesztegelve.
Évente 11 nap dugóban
Rómában, a lármás és kipufogógázoktól szennyezett fővárosban a legrosszabb az olasz közlekedés: statisztikailag évente 260 órát, vagyis majdnem tizenegy napot töltenek az autóvezetők dugóban, vagy a zöld jelzésre várva.

„Már a levelibékára is leszavaznának az emberek, ha az kellene a Fidesz leváltásához” – ilyen volt Magyar Péter országjárásának első napja
Rekordméretűre duzzasztaná Brüsszel az uniós költségvetést, de jogállamiság nélkül nem adna EU-pénzt – bemutatták a hétéves tervet
Példátlan döntésre készülhet Trump: elmozdítaná a Fed elnökét
Zelenszkij személyes felügyelete alatt vizsgálják ki az ukránok Sebestyén József halálának körülményeit
Önazonossági törvény: megvan az első település, amely rendeletet hozott
Videón a hatalmas tűz, lángba borult a Tomorrowland fesztivál nagyszínpada
Karácsony Gergely: Nemsokára Anonymus Antal is jelentkezik majd egy összevágott hangfelvétellel
Végleg hazarendelték a budapesti lengyel nagykövetet
Pottyondy Edina: Hszi Csin-ping börtönbe veti az oligarcháit, Putyin kihajítja őket egy ablakon, Magyarországon meg elkezdték fapadosra kényszeríteni őket
Papp Réka Kinga: Orbán mérhetetlenül gyáva
Exkluzív Reuters-jelentés: Putyint nem érdekli Trump, újabb részeket akar kihasítani Ukrajnából
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.