A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Rómában, a lármás és kipufogógázoktól szennyezett fővárosban a legrosszabb az olasz közlekedés: statisztikailag évente 260 órát, vagyis majdnem tizenegy napot töltenek az autóvezetők dugóban, vagy a zöld jelzésre várva.
"Elfogadhatatlan, hogy egy olyan városban, mint Róma, a vezetőknek két órájukba kerül, mire egy déli városrészből átverekszik magukat egy északiba" - panaszkodott Carlo Rienzi, a Codacons fogyasztószövetség elnöke a La Repubblica című olasz napilapnak hétfőn. Hozzátette: ennyi idő alatt az ember Rómából eljuthatna Toszkánába, Umbriába, Campagnába.
Bár Róma a közlekedési káosz szempontjából éllovasnak számít, a többi olasz nagyváros sem sokkal marad le mögötte: Milánóban évente 240, Nápolyban pedig 210 órát töltenek el a vezetők autójukban vesztegelve.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.