Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Szlovákiában tavaly a gépkocsi értékesítések száma az autóipart különösen érzékenyen érintő gazdasági válság ellenére is emelkedett: éves összevetésben 74 717 autót adtak el, 7 százalékkal többet mint 2008-ban - közölte a szlovák autóipari szövetség, a ZAP szerdán.
A szlovák kormány két ütemben összesen 55,3 millió euróval támogatta 44 200 autó értékesítését tavaly. A parlament felhatalmazásával a kormánynak lehetősége van egy harmadik támogatási program beindítására is, de Lubomir Jahnatek gazdasági miniszter az év végén a támogatások folytatása ellen szólalt fel.
A legnépszerűbb típusnak tavaly is a Skoda bizonyult 16,74 százalékos, az előző évinél 2,44 százalékponttal alacsonyabb piaci részesedéssel. A második helyen a Renault áll 10,69 százalékos, a harmadikon a Peugeot 7,76 százalékos részesedéssel. A kis-haszongépjárművek értékesítése 40 százalékkal 15 709-re esett vissza tavaly Szlovákiában.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
Az ellenzéki politikus szerint ha a Tiszának kétharmada lenne, akkor Rogánt, Schadlt, Völnert, a Matolcsy-kör tagjait, és mindenkit, aki a magyaroktól lopott, bilincsben vinnék el.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.