Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Mint a State Farm biztosítótársaság által bonyolított felmérésből kiderült: a tavaly novemberben megkérdezett 912...
Mint a State Farm biztosítótársaság által bonyolított felmérésből kiderült: a tavaly novemberben megkérdezett 912 autós közül minden ötödik bevallotta, hogy vezetés közben rendszeresen használja internetezésre az okostelefonját.
A megkérdezett autósok közül a vezetés közben netezők általában a Facebookkal, e-mailjeik olvasásával és megválaszolásával, valamint sporteredmények böngészésével vannak elfoglalva. Rontja a helyzetet, hogy az autósok zöme bőszen SMS-ezik is vezetés közben: a megkérdezettek 74 százaléka hetente legalább egyszer, míg 35 százalékuk rendszeres küld és fogad szöveges üzeneteket vezetés közben.
Ray LaHood, az Egyesült Államok közlekedési minisztériumának titkára szerint a mobil eszközök használata egyre veszélyesebbé válik. Már 2009-ben is rosszak voltak a mutatók: abban az évben 5474-en veszítették életüket és 448 ezren sérültek meg olyan balesetek miatt, amelyeket az idézett elő, hogy a sofőr nem figyelt kellően, ráadásul az esetek 18 százalékában valamilyen mobil eszköz zavarta meg a figyelmet.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.