Tetszett a cikk?

Egy új anyacsavar, illetve a fel- és leszereléséhez szükséges eszközökkel kapcsolatos gondok miatt veszített csatát a Ferrari versenyzője, Felipe Massa a Red Bull-ász Sebastian Vettel ellen, a Nürburgringen – árulta el Diego Ioverno, a Ferrari ügyvezető igazgatója.

A Ferrari a Brit Nagydíjra változtatta meg a Ferrarik abroncsait rögzítő anyacsavarok specifikációját, ugyanis az előző változattal – főként Massa esetében – több ízben is meggyűlt a bajuk az évad korábbi szakaszában. Mivel az újítás Silverstone-ban bevált, a Nürburgringen is ugyanezt használták: a német helyszínen végrehajtott boxkiállások zöme kifogástalanul sikerült, azonban Massa utolsó cseréje tovább tartott a vártnál, így a Red Bull vb-címvédője, Sebastian Vettel az utolsó körben egyszerre letudott szerviz során megfosztotta a 4. helytől a brazilt.

További részletek a Ferrari problémáiról az Autómenedzser.hu autós portálon.
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Autó

Schumacher, Rosberg és az Ezüstnyilak

Különleges élményben volt része a Forma-1-es Mercedes GP két versenyzőjének, Michael Schumachernek és Nico Rosbergnek hazai versenyük, a Német Nagydíj előtt. A tandem tagjai csütörtökön a futamnak otthont adó Nürburgring hosszabb változatán, a Nordschleifén kipróbálhatták a W196-ost, az első Ezüstnyilat, amely 1954-ben és 1955-ben szerepelt a Forma-1-ben. Schumi a burkolattal ellátott változattal, míg Rosberg a nyitott kerekű verzióval döngetett.

Autó

Keserű pirulákról kérdeztük a Forma-1-es pilótát

Biztosan elmozdítja a holtpontról a Virgin Racinget a McLaren istállóval nemrégiben tető alá hozott technikai együttműködés – mondta az autómenedzser.hu-nak múlt vasárnap Szocsiban a rakétavörös-feketék zászlóvivője, Timo Glock, aki egy promóciós eseményen száguldozott az orosz üdülővárosban.