szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Öt friss és kihagyhatatlan kocsi reklám. Az autógyárak is egyre merészebbek.

Az új Smart Fortwo reklámja azonnal kiugrott a viráltrend mutatókban. A plasztikaiműtét-függőség és egy autó ráncfelvarrása közé egyenlőségjelet tenni mindenképpen bátor tett. Főleg, hogy a reklámtárgya és a film szereplői gyakran alkotnak közös halmazt. A különcök szeretik a különc autókat.

Szintén sokat küldözgetett relám a Volvo „kötéltáncos” reklámja. Nem igazán lehet tömegeket megszólítani egy új kamion debütjével, a Volvónak sikerült. A szakmájában világhíres Faith Dickey egy kifeszített kötélen egyensúlyos két száguldó Volvo FH kamion közt annak manőverezési képességeit mutatva. Ha valakinek ez nem lenne egyértelmű.

Igazi multi-milliós hirdetés a Saatchi and Saatchi új Toyota GT86 modelljére. Az egyik legismertebb szimulátoros videojátékot idéző reklám a Grand Theft Auto. Itt emberünk egy CGI vagyis a grafikus világból akar egy valódi autóval kitörni és először érzi, hogy él. Hozzá az: „Non, Je Ne Regrette Rien” – "Nem bánok semmit" eredetileg Edith Piaftól. A japán szamurájmodellekért rajongó autósok egész biztosan értékelik.

Az aranyos reklámos kategóriában – kutya, gyerek, – vonalon, csak egy kicsit lépett tovább a BMW. A tinihülyeségek kapnak új nézőpontot egy mindent látó tolató-kamera segítségével.

Az egyik legerősebb reklám az innováció gyötrelmeit sűríti másfél percbe sok igazsággal. A Dodge Dart II reklámját magyarul köszönjük a plastik.hu igentisztelt bloggerének, angelday-nek.

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!