szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A napokban érkezett a hír, hogy a bajorok egyik legdrágább M5 és M6 modelljeit jobb, ha nem használják a tulajdonosok. Nem sok ilyen harmincmilliós gép szaladgál a magyar utakon.

A hír előzménye, hogy a BMW-gyár technikai jelentést küldött az amerikai kereskedőinek, hogy az idén július és szeptember között gyártott M5-ös és M6-os modelljeiben hirtelen leeshet az olajnyomás, amely tönkreteheti a 4,4 literes ikerturbós motorokat.

Mint azt a BMW magyarországi importőrétől megtudtuk, az érintett, 2012. július-szeptember között gyártott M5 és M6 modellekből Magyarországon összesen négy van. A tulajdonosokat értesítik, és a legközelebbi márkaszervizben egy nagyjából 2,5 órás, ingyenes munkálatot hajtanak végre. Hozzátették: a gyárnak nincs tudomása semmilyen balesetről vagy sérülésről, amely összefüggésben lenne ezzel az üggyel.

A BMW leállította az S63Tü motorokkal szerelt autóinak szállítását, amíg meg nem vizsgálta, és javította a vásárlóinál lévő M5-ösöket és M6-osokat, addig is azt kérik a tulajdonosoktól, hogy lehetőleg ne használják a járműveket. Ha mégis, amennyiben az olajnyomás elmenne, azonnal állítsák le a motort. A gond minden bizonnyal az olajpumpával lehet – írták.

BMW
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!