„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Elkészült a Baját Kelebiával összekötő mellékút 18 kilométeres szakasza, ami több mint 1,4 milliárd forintba került. A felújításhoz uniós támogatást is felhasználtak.
A Magyar Közút Nonprofit keddi közleménye szerint elsősorban a Bácsalmás és Bácsbokod, illetve a Bácsbokod és Baja közötti részt újították fel, ami Bács-Kiskun megye egyik leghátrányosabb kistérsége.
Kicserélték a pályaszerkezetet, újjáépítették a padkát, kialakították az útpálya vízelvezetését, gondoskodtak az árkok és átereszek tisztításáról, az útszakaszon lévő műtárgyak felújításáról is. Több helyen új autóbuszöblöket is kialakítottak.
A felújított útszakasz csaknem 10 ezer ember biztonságosabb utazását segíti.
Az Új Széchenyi Terv Regionális Operatív Programok 2009-2013-as akcióterveiben a Magyar Közút Nonprofit Zrt. 1315 kilométernyi 4 és 5 számjegyű mellékútszakasz felújításának lebonyolítására kapott felhatalmazást. A várhatóan 2013 végéig megvalósuló program összköltsége majdnem 110 milliárd forint, ebből a Dél-alföldi régióban 14,16 milliárd forintnyi forrás áll a projektgazda közút rendelkezésére.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Rendkívül értékes lehet a Magyar Stratégiai Zrt. nevű cég tulajdonában álló ingatlan.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.