Az autóról közzétett első hivatalos képek után nem sokkal kiszivárgott egy zártkörű bemutatón készített videó is, amelyen a jelenlévőknek demonstrálják, hogy mennyire egyszerű a tető fel- és leszerelése az Aventador roadsteren.
A két panel egyébként mindössze 6 kilogramm súlyú, szénszálas anyagból készült és a gyártó közlése szerint olyan erős, hogy sokkal nagyobb biztonságot nyújt az utasoknak, mintha valamilyen különleges fémből készült megoldást alkalmaztak volna.

A Lamborghini tervezőinek sikerült megoldania, hogy az Aventador tető nélkül se veszítse el eredeti karakterét. Ahol kellett, az utasok biztonsága érdekében megerősítették az autót, ugyanakkor a Sant’Agata Bolognese-i gyártó hangsúlyozza: a motorral mozgatható hátsó ablaknak és egy szélterelő panelnek köszönhetően száguldás közben is csendes a nyitott Aventador utastere.
Más területen nincs érdemi változás a normál változathoz képest: a hajtásról 6,5 literes, V12-es, 700 lóerős motor gondoskodik, amellyel az Aventador 3 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből százra, a végsebessége pedig akár 350 kilométer/óra is lehet. Aki tető nélkül kívánja élvezni ezt a teljesítményt, annak mélyen zsebbe kell nyúlnia: a roadster-változatért 300 ezer eurót kér az olasz gyártó.