Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A világ legszárazabb helyét, a chilei Atacama-sivatagot szelik át napelemes autók: az idén másodszor megrendezett Solar Challenge versenyben tizenöt jármű startolt el csütörtökön egy régi sóbányából.
A nemzetközi verseny résztvevőinek négy nap alatt 1300 kilométert kell megtenniük. A futamot két kategóriában hirdették meg - a tisztán napenergiával hajtott autók mellett "vegyes" csoportban is versenyeznek, annak résztvevői lábpedállal is gyorsíthatják a haladást.
Az autókat kevesebb mint hétezer dollárból kellett megépíteniük az indulóknak, akiknek ily módon sokkal inkább a találékonyságukra, mint a pénztárcájuknak kellett hagyatkozniuk. A csapatok többsége egyetemi mérnöki tanszékeket képvisel.
A hétfőn végződő futam győztesét a tisztán napelemes kategóriában harmincezer dollárral, a "hibrid" kategóriában pedig kilencezer dollárral jutalmazzák.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nagyon jól ment tavaly a budapesti városnéző buszok üzemeltetőinek.
Az okok most egyértelműek.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.