Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Az utolsó uniós egyeztetésen nem kapott támogatást az a javaslat, amely szerint a hat évnél idősebb kocsikat évente kellene vizsgáztatni.
Az ülésen részt vevő tagállami közlekedési miniszterek megállapodtak, hogy a személyautókat továbbra is a forgalomba helyezés után négy évvel, majd rendszeresen kétévente kell majd vizsgáztatni. A személygépkocsik esetében eltekintettek attól az európai bizottsági javaslattól, amely szerint az időszakos megvizsgálás négy évvel az első nyilvántartásba vétel után, azután két év múlva, majd évente történt volna - ez az úgynevezett "4-2-1-es séma". Meghagyják a jelenlegi, "4-2-2-es sémát", ugyanakkor megengedik, hogy a tagállamok akár szigorúbb rendelkezéseket is alkalmazzanak.
A javaslat már nem tartalmazza a könnyű utánfutók, a motorkerékpárok, a segédmotoros kerékpárok, a mopedek és a quadok műszaki vizsgakötelezettségét sem.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.