Évek óta azt hallani, hogy vége a belsőégésű motoroknak. Válaszként általában olyan fejlesztéseket jelentenek be a hagyományos üzemanyagú erőforrások kapcsán, amelyek simán konkurálnak az elektromos meghajtással tisztaságot, fogyasztást tekintve.
Gyakori, hogy a benzinfalók végét hirdető cégek a semmiből bukkannak fel elképesztő koncepció autókkal. Ilyen a máltai székhelyű Silex Power is, amely egy zöldtechnológiával foglalkozó cég. Eddigi munkái között napenergia, szélenergia és hidroelektronikai projektek létesítése áll.
Már korábban kitekintettek az autóipar felé is, amelynek révén egy SUV és egy városi kisautó tervei születtek meg. Legújabb ötletük egy gigantikus limuzin. A modell neve Chreos. Az elnöki méretű 5,42 méteres luxuslimuzint a cég tervei szerint három éven belül bemutatnák. Ami ennél is sokkal elképesztőbb azok a paraméterek, amelyekkel a kocsit felruházznák. A 640 lóerőhöz, 4400 Nm (!) nyomaték párosul és 1000 kilométeres távolságra képes eljutni egy töltéssel. Mindezt megspékelték azzal, hogy a kocsi 10 perc alatt feltölthető.
A meghajtásról négy külön elektromotor gondoskodik, a menetteljesítményére jellemző a 2.9 másodperces 100-as sprint, a 6 másodperces 200-as és a 300 Km/h végsebesség. Mindez a 2200 kilogrammos önsúly ellenére. Nem szerénykednek a tervezésben.
Brutális elektromos luxuslimuzint terveztek
Sok, történetileg nem autóipari cég fantáziáját megmozgatja az elektromos autózás. Kis cégek nagy tervekkel állnak elő. Íme, egy újabb.

És akkor Matolcsy lufija kidurrant, de a nudistakempinget még behúzta az MNB-alapítvány
Orbán Viktor szerint akinek nincs lakása, az nem polgár
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Brit elemző: Putyint ismét szívesen látják az USA-ban, minden fiókdiktátor venni fogja az adást
Az európai vezetők szerint Ukrajna nélkül nem lehetnek béketárgyalások
Permetparti, izzadtság, forró hangulat – képeink a Sziget kánikulai szombatjáról
A CATL leállította a termelést a világ egyik legfontosabb lítiumbányájában
A Wizz Air pilótája az aradi repülőgép-baleset egyik áldozata
A magyarok úgy vélik, meg sem fogják érni a nyugdíjaskort
Észak-Korea elkezdte leszerelni a határ menti hangszóróit
Marabu Féknyúz: Digitális polgárok
Hol tart most az Opel? Teszten a hatalmas Grandland és az agilis Mokka
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
Pottyondy Edina: Most miért nem látjuk Orbánt, ahogy mondjuk informatikusoknak segít?
Újra elérhető az EESZT, véget érhet a papíralapú receptírás
Ősztől Budapestről egészen az Adriáig autópályán lehet utazni
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.
Fox News: Putyin Magyarországon akart találkozni Trumppal
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.