Banki csalás áldozata lett, és úgy érzi, nem hibázott? Varga Mihály öt csapása segít önnek. Vagy nem
Elkésett, tüneti, de látványos az MNB öt csapása, amelyekkel a bankok rovására ütne a kiberkalózokon. Az ügyfeleket továbbra is érheti kár.
Érezni lehetett, hogy meg akarták nyerni a megmérettetést a Volkswagennél. A Golf megint majdnem tökéletes.
Alig néhány perce Genfben megtartották az Év Autója díj átadását. A nyolcas listára, a döntősök közé a Ford B-Max, Hyundai i30, Mercedes A-Klasse, Peugeot 208, Renault Clio, Subaru BRZ/Toyota GT86, Volkswagen Golf és a Volvo V40 került. Az idén éppen 50 éves díjat végül a németek autója tudhatja magáénak egy éven át, nem mellesleg dupla annyi pontot szerezve, mint a második helyezett.
Mindent egybevetve meglepetés lett volna, ha nem a Golf győz. A német márka saját maga által is „Das Auto”-nak titulált tagja minden porcikájában egy közel negyvenéves történet következetesen továbbvitt állomása. A hetedik generáció már most tudni, mérföldkő lesz. A modell ezzel a szériával bekerül a 30 milliós darabszámú autók nagyon exkluzív – ez idáig kéttagú – klubjába. Szerencsés dramaturgiával pont úgy jött ki, hogy a múlt héten tesztelte a hvg.hu.
A hetedik generáció persze nem úgy forradalmi, ahogyan azt normál esetben gondolnánk. Az új Golf nagyon hasonlít az előd modellre, történetesen annyira, hogy kérdés, reagál-e rá a többség, hogy ez már a hetes. Mint ahogyan ez konkrétan meg is történt a tesztautónk körül gyanúsan keringőző párossal, akik végül megkérdezték, hogy ez már a hetes? Gyorsan összefoglalva számukra, hogy mi változott, bizony el kellett árulni, hogy az egyik legnagyobb újdonság a külsőben, hogy a korábban kör alakú üzemanyagbeöntő-nyílás mostantól rombusz alakú. Viccen kívül, a kocsi legfontosabb jegyei a híres C-oszlop, most egy kicsit vastagabb és nyílszerűbb lett, a kocsi szintén ismerős eleje most éppen keskenyebb fekete hűtőmaszkot és ehhez illeszkedő csíkszemű lámpákat kapott. Tulajdonképpen maradt minden ugyanolyan, egy kicsit másképp.
A kocsi 4,255 milliméteres hosszúsága egyébként 56 milliméterrel múlja felül elődjét, míg tengelytávja 59 milliméterrel, 2,637 milliméterre nőtt, a csomagtere pedig 30 literrel nagyobb lett (380 liter, még mindig nem hatalmas) az elődhöz képest. Sőt, mint igyekeztek hangsúlyozni, nem pusztán nagyobb, hanem a rakodópereme a legalacsonyabb a kategóriában.
Ami a belső terét illeti viszont egészen forradalmi az új Golf. A revolúció itt sem a formákat és a gombok, kapcsolók elhelyezését illeti, hanem az egészen magas minőséget. Kiváló minden a műszerfalon, a tapintás, az illatok a színek és az egyes felületek találkozásánál is olyan pontos minden, hogy az már audis. Mindezek mellé berakták a mostanság létező talán legjobb infotainment-rendszert. Egy szenzoros, okostelefonos megoldásút. A képernyő felé nyúlva megjelennek a navigáció vagy a médiarendszer opciói, az egyes elemek ujjal történő lapozása vagy a navigáció kétujjas zoomolása egy az egyben ismert a telefonokról, ezzel pedig a jövő egyik slágere lehet más modellekben is.Elkésett, tüneti, de látványos az MNB öt csapása, amelyekkel a bankok rovására ütne a kiberkalózokon. Az ügyfeleket továbbra is érheti kár.
15 hónap alatt sajátította el a szakmát.
Gyűlöletkeltésre hivatkoznak.