szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Pár hete robbant be a Fiat 500L "mami rap-es" hirdetése, amely az életmód autóhoz kiválóan passzoló életérzés reklám. Máris kész az "apás" folytatás is. Sajnos most is az angolosok vannak előnyben.

Az első részben egy fiatal anyuka szövegeli el mindennapjait, hogyan "kerekedett" ki az élete a kicsik miatt. A Fiat kreatív csapata nem hagyhatta ki és megcsinálták az apás változatot is. A „new romantic”, szintis, villanydobos, Miami Vice zakós kliséit szedték elő és írtak egy olyan zenei alapot, amelyről a Human League „Don't you want me” slágere jut egyből az ember eszébe.

A sztorinak egyébként az az általános igazság ad alapot, amelyet fel is mértek, hogy a kocsiban altatás nagyjából 2000 plusz kilométerébe kerül minden kisgyerekes autós családnak évente.



Emlékeztetőül a mamis változat:

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!