"Apás dallal" tarol az autóreklámok közt a Fiat

Pár hete robbant be a Fiat 500L "mami rap-es" hirdetése, amely az életmód autóhoz kiválóan passzoló életérzés reklám. Máris kész az "apás" folytatás is. Sajnos most is az angolosok vannak előnyben.

  • hvg.hu hvg.hu

Az első részben egy fiatal anyuka szövegeli el mindennapjait, hogyan "kerekedett" ki az élete a kicsik miatt. A Fiat kreatív csapata nem hagyhatta ki és megcsinálták az apás változatot is. A „new romantic”, szintis, villanydobos, Miami Vice zakós kliséit szedték elő és írtak egy olyan zenei alapot, amelyről a Human League „Don't you want me” slágere jut egyből az ember eszébe.

A sztorinak egyébként az az általános igazság ad alapot, amelyet fel is mértek, hogy a kocsiban altatás nagyjából 2000 plusz kilométerébe kerül minden kisgyerekes autós családnak évente.



Emlékeztetőül a mamis változat: