Az Opel Insignia OPC kombi változata eddig is népszerű volt az olyan családok körében, akik szerettek gyorsan és élvezetesen közlekedni az autójukkal, mindeközben pedig megpakolni a puttonyt a családi nyaralásra szánt bőröndökkel. A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó ráncfelvarrott modell ugyanúgy megtartotta praktikusságát, mint az elődje, viszont az új sportosan letisztult külsőhöz még jobb vezetési élményt ígérnek az Opel mérnökei.

Ugyan a 325 lóerőt és 435 Nm-es maximális nyomatékot teljesítő 2.8 literes, turbós V6-os benzinmotor változatlan maradt, így továbbra is 6 másodperc alatt van meg a 0-100-as sprint és 250 km/óra a végsebesség, viszont a futómű és az elektronika finomhangolásának köszönhetően javult az autó kezelhetősége. És ez nem csak üres marketingszöveg, hiszen az német mérnökök szinte teljesen áttervezték a hátsó futóművet, ami így 60 százalékban új alkatrészekből épül fel. További módosítás az átprogramozott ESP és a lengéscsillapítók karakterisztikájának újrahangolása FlexRide futómű esetében.
A ráncfelvarrott Insignia modellcsalád minden tagja a szeptemberi kiállításon fog bemutatkozni, így az OPC szedán és kombi változata mellett, az alapverzió, valamint az emelt hasmagasságú, terepezős Country Tourer.