szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Alapvetően nincsen baj az átalakítással, néhány ponton viszont egyértelműen túlzásba estek a készítők.

A Dacia Dusterre senkinek nem lehet egy rossz szava sem, hiszen elérhető áron meglepően jó formatervet és használhatóságot kapunk, akár összkerék-meghajtással vagy gyári gáztartállyal szerelve. Abban persze egyetértünk, hogy nem a Duster a legideálisabb tuning alap, de a felspécizett Suzuki Swiftek országában nem lepődünk meg azon, ha valaki a francia-román szabadidőautót választja önkifejezésének tárgyául.

LZ Parts
LZ Parts

Erre az igényre reagált a német LZ Parts műhely, akik teljesen átalakítottak egy 110 lóerős dízelmotorral szerelt, összkerekes Dustert, úgy hogy a végeredmény nem is lett annyira ijesztő. A kéttónusú fényezés, a sötétített lámpaburák, az ezüstszínű toldatok és a plusz ködlámpa, valamint dupla kipufogóvég még emészthető, ami viszont egyértelműen kilóg a csomagból, az a 15 colos gyári kerekeket leváltó 20 colos felniszett, nem éppen kátyú-kompatibilis kivitelben.

LZ Parts
LZ Parts

Az utastérben nehezebb csodát tenni, hiszen az anyaghasználat nincsen túlcifrázva, de a németek itt is megtették a tőlük telhetőt és bőrrel bevonták az üléseket, alumínium váltógombot tettek be, illetve néhány lakkozott piros dekorelemmel igyekeztek feldobni a komor hangulatot. Lehet, hogy mostantól ellepik az utakat az átalakított Dusterek?

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!