700 lóerős kompresszoros V8 és kézi váltó a klasszikus Land Roverben
A régi vágású brit terepjáró minden korábbinál erősebb motort és teljesen egyedi utasteret kapott.
A régi vágású brit terepjáró minden korábbinál erősebb motort és teljesen egyedi utasteret kapott.
A biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncban sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Érkezőben egy a Taycan Turbo GT-nél is komolyabb tempóra képes szupersportos új csúcsmodell.
A vezetési élményre kihegyezett BMW M2 hamarosan még komolyabb tempóra lesz képes.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Lamborghini Revueltót esetleg picit visszafogott megjelenésűnek és szerény teljesítményűnek tartjuk.
Ezzel a különleges külsejű és belsejű Mercedes G-osztállyal garantáltan az érdeklődés középpontjába lehet kerülni.
Három autót és két motort is elkísértek esti műszaki vizsgára.
Itt a megoldás arra az esetre, ha csak egy finom kis tuningra lenne szükségünk BMW X5 fronton.
Az Audi S5 Avant jelen formájában alig gyengébb, mint a kifutó RS4 Avant.
Az apró BMW M2 teljesítményét a bajorok felhozták az eggyel nagyobb M3 szintjére.
Az alapváltozatnál közel kétszer nagyobb teljesítménnyel bír ez a vadonatúj BMW M4.
A hátsó gumikat gyötrő komoly teljesítmény és a szerény tömeg igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Klasszikus vonalvezetés, emelt futómű és modern technika – erről szól a Twisted TBug.
Közel negyven autót küldtek soron kívüli műszakira.
A Hummer EV mostantól egy minden korábbinál erősebb új változatban is kapható.
A Rezvani Knight többek közt golyóálló üveggel és gázmaszkokkal is rendelhető.
A bivalyerős és ólomnehéz új M5 Touring egy picit még sportosabb lett.
Íme a megoldás azok számára, akik egy egyedi megjelenésű Cadillac villany SUV-ra vágynak.
A 7.0 ezúttal egyáltalán nem a fogyasztásra és nem is szoftver verziószámra utal – terítéken egy különleges régi Mercedes S-osztály, mely bőven több, mint 100 millió forintot kóstál.
Ez a 3,3 literes sorhatossal szerelt ritkaság alaposan kimaxolja a sportos elegancia fogalmát.