Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A svéd szabadidőautót egy amerikai közlekedésbiztonsági intézet tesztelte és ismét jól vizsgázott, amiről lassított felvételen rögzített törésteszt is tanúskodik.
Ritka dolognak számít manapság az autóiparban, hogy egy típust 10 évig, szinte változatlan formában árulnak, de a Volvo XC90 annyira jól sikerült, hogy a svédek még mindig a modellpalettán tartják. Utódja legkorábban jövő év végén érkezhet, így aki null-kilométeres XC90-et akar vásárolni annak bőven van még ideje. Az elnyújtott modellciklus persze annak is betudható, hogy a Volvo tulajdonosi hátterében jelentős változások történtek az utóbbi években, ami jelentősen hátráltatta a fejlesztéseket, de ez semmit von le az aktuális X90 nagyszerűségéből.
Ezt bizonyítja az a legújabb törésteszt is, amit az amerikai Insurance Institute for Highway Safety közlekedésbiztonsági intézet hajtott végre egy 2014-es modellévű XC90-nel, hogy kiderüljön, vajon az egyre szigorodó biztonsági előírások ellenére is megállja-e a helyét. A válasz egyértelmű igen, hiszen a svéd SUV jó eredménnyel zárta a tesztet, és a videón látható, 40 mérföld/óránál (65 km/óra) végrehajtott ütközésben arra jutottak a szakemberek, hogy „alacsony az esélye a komolyabb sérüléseknek.”
Az összehasonlítás végett megemlítendő, hogy az intézet ugyanilyen töréstesztnek vetette alá az új Subaru Imprezát és XV-t, amik hasonló eredménnyel zárták a tesztet.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.