szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Alig két nappal a Jaguar csirkeevő, a Mercedest ugrató reklámja után megérkezett a válasz.

Jó kis reklámcsatát vív egymással két prémiummárka, a Mercedes-Benz és a Jaguar. A történet lényegében, hogy a Merci csinált egy ötletes reklámot az új S-osztályú autója kapcsán, ami annak szenzációs felfüggesztési és intelligens biztonsági rendszerét dicséri igen egyedi módon, csirkékkel.

A Jaguarnál valakinek bekattant, hogy ők mégiscsak nagymacskák, akiknek egy falat egy csirke „Mercedes”. Akkor sejteni lehetett, hogy ezt nem hagyja annyiban a stuttgarti csapat. Íme a válasz:

"Mert a macskafélék reflexei nem elég gyorsak". Pre-Safe-fék! (Ez a Merci előremutató fejlesztése, ami többek közt azt tudja, ha ne adj isten egy állat, vagy ember tévedne a rendszer látóterébe, akkor azt infrakamerája segítségével felismeri, sőt a műszerfalon be is jelöli pirossal, hogy embert lát vagy állatot.)
Mercedes-Benz
Egyébként az egész előzménye ez:


És ez az eredeti Mercedes reklám:



Kövesse az Autó rovatot a Facebookon!
A rovat vezető cikkei negyedórával hamarabb kikerülnek a közösségi oldalra, mint a hvg.hu-ra.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!