Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Felturbózta a Ferrari a Californiát: az olasz márka bemutatta a modellfrissítésen átesett sportkocsit, amelyet mostantól a Forma-1-es autókhoz hasonlóan turbómotor repít.
A maranellói márka legutóbb 2012-ben frissítette a 2008-as Párizsi Autószalonon bemutatott Californiát, amely a mostani változásoknak köszönhetően jócskán megújult. A külső változásokat a gyártó saját tervezőstúdiója eszközölte a Pininfarina közreműködésével: a nyitható tető megmaradt, ám az autó orra erősen hasonlít az F12 Berlinettáéra. Átdolgozták a többi porcikáját, hátul például új és hatékonyabb a diffúzor is.
A legfontosabb változás a kocsi szíve: a Californiát eddig 4,3 literes, V8-as szívómotor dolgozott, mostantól azonban követik a Forma-1-es trendet és turbóra – ezt jelöli a T - váltanak, mégpedig egy 3,8 literes, V8-as biturbó erőforrásra, amely 560 lóerős, legnagyobb nyomatéka pedig 755 Nm. A gyári tájékoztató szerint a Twin Scroll turbóknak köszönhetően a turbólyukat kiküszöbölték, a nyomatékleadás a szívókat idézi majd, a hangja pedig olyan lesz, amilyet turbómotortól még sohasem lehetett hallani.
Az elődhöz képest 70 lóerővel izmosabb California T álló helyzetből százra 3,6 másodperc alatt gyorsul fel, ami 0,2 másodperces javulást jelent, míg a végsebessége 315 kilométer/óra is lehet, ami 3 kilométer/órával jobb az előző változathoz képest. A lassulásról szénszál-kerámia fékek gondoskodnak és a mérnökök igyekeztek gondoskodni a jobb kezelhetőségről: a rugókat kicserélték és adaptív lengéscsillapítókat építettek be, ugyanakkor igyekeztek nagy hangsúlyt fektetni a kormányzás finomhangolására is.
Az olaszok első ízben március 4-én, a Genfi Autószalonon mutatják meg a nagyközönségnek a California T-t.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
Az ellenzéki politikus szerint ha a Tiszának kétharmada lenne, akkor Rogánt, Schadlt, Völnert, a Matolcsy-kör tagjait, és mindenkit, aki a magyaroktól lopott, bilincsben vinnék el.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.