Szokatlan reklámkampánnyal népszerűsíti a Mini USA a harmadik generációs városi kisautót, ugyanis egy reklámügynökség helyett a rajongókat kérték fel arra, hogy teszteljék az újdonságot, és tervezzenek egyedi kiadást belőle. Tíz szerencsés kiválasztott közül Alex Coyle „DeLux” terve lett a győztes, ami végül sorozatgyártásba is kerül egy 56 darabos limitált szériában.
A verseny részeként egy különleges videót is készítettek, amin az új Mini festékkel töltött neoncsövek tucatján halad át. Az ötlettel a kocsi LED-es fényszóróira és a belső hangulatvilágításra hívták fel a figyelmet.
Szokatlanul tesztelték az új Minit - videó
Egy Mini-rajongótól jött az ötlet, a megvalósítás pedig igazán látványosra sikeredett.

Ennek nehéz örülni: magas maradt az infláció
Orbán Viktor: Van magyar álom
Péntek reggel ismét interjúval indít Orbán Viktor, a Kossuth Rádió Jó reggelt, Magyarország! című műsorában.
Parászka Boróka: Az erőszak kiment az utcára
A kérdés nem az, hogy Magyar Péter vagy Orbán Viktor, Tisza vagy Fidesz. A szó szerint életbe vágó kérdés az, feltartóztatható-e az utcai erőszak.
Fleck Zoltán a HVG-nek: Pont az utcai erőszakot szeretném megelőzni – Fülke
Kezdett kicsúszni a kezéből az irányítás, ezért Putyin lejjebb tekerte az európai szabotázsakciókat
Az izraeli biztonsági kabinet jóváhagyta a Gázai övezet ellenőrzés alá vonásáról szóló tervet
Mészáros Lőrincék már 30 milliárdot kerestek a sztrádakoncesszión
Ki vagyunk éhezve a szeretetre, ezért rajongunk a Labubuért
Szakértőkkel próbáltuk megfejteni az imádott lény varázsát.